Verzenden

 

1. Verpakking

Wij houden van hergebruik, zoals ook bij veel van onze producten. Voor zowel onze zakelijke als particuliere bestellingen ontvangen wij verpakkingsmateriaal. Weggooien is zonde. Als we dit op voorraad hebben, gebruiken wij dit verpakkingsmateriaal ook voor onze leveringen. Daardoor kan het voorkomen dat u dozen ontvangt met logo's van andere bedrijven.

 

2. Verzending

Als wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u van ons een orderbevesting per email. Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk op uw afleveradres bezorgd te krijgen.

 

3. Levertijd

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Als je een spoedbestelling hebt, neem dan even contact op via info@yolandamijnstyle.nl Dan kijken we samen wat de mogelijkheden zijn. Het is mogelijk dat hier extra kosten mee gemoeid zijn.

 

4. Niet op voorraad

Als producten niet op voorraad zijn maar extra besteld moeten worden, zal dit mogelijk een langere levertijd met zich meebrengen. Omdat wij veel artikelen hebben die met de hand gemaakt worden en geïmporteerd moeten worden, kunnen de levertijden lang zijn. Dit zullen wij zoveel mogelijk al op de website vermelden. Als dit niet is gedaan, zullen wij contact met u opnemen waarna u altijd nog het recht heeft om uw bestelling te annuleren.

In enkele gevallen is het zelfs mogelijk dat een product helemaal niet meer leverbaar is. Uiteraard zullen we in deze gevallen contact met u opnemen en uw bestelling annuleren.

 

5. Vakantie

Net als u, vieren wij af en toe vakantie. Wij hebben (nog) geen personeel in dienst die de verzendingen draaiende houden. Wij zullen dit nadrukkelijk vermelden op onze website. Als u in die periode bestellingen plaatst, zult u iets langer moeten wachten tot uw bestelling geleverd wordt.

 

6. Verzendkosten

De verzendkosten verschillen per land en zijn ook afhankelijk van hoeveel u bestelt en het gewicht van het pakket:

Nederland:

brievenbuspakje 0-2 kg €4.10 euro

pakket 0-10 kg € 6.95 euro

pakket 10 -30 kg € 12.71 euro

bij een besteling boven de € 50.00 euro verzenden wij gratis

 

Belgie 

brievenbuspakje 0-2 kg €4,65

pakket 0-10 kg € 7,95

pakket 10 -30 kg €  34.95

bij een besteling boven de € 80.00 euro verzenden wij gratis

 

7. Track & Trace

U ontvangt van ons een Track & Trace code waarmee u uw pakket kunt volgen.

mocht u de bezorging gemist hebben, dan kunt u een nieuwe datum en tijd aangeven of kiezen voor levering bij een PostNL afhaalpunt.

 

8. Retourservice

In plaats van de reguliere retourservice waarbij u zelf alles regelt, kunt u ook bij ons vragen om een retourlink. U kunt dan een etiket downloaden en uitprinten en op de doos plakken. De kosten voor de retourzending blijven voor uw rekening.

 

 

Retourneren

 

HERROEPINGSRECHT/BEDENKTIJD 

“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Retourneert u de gehele bestelling, dan krijgt u het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Retourneert u een deel van de bestelling, dan worden eventuele verzendkosten niet vergoed. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor rekening van de klant. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@yolandamijnstyle.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

 

Retourzending

U kunt uw producten opsturen naar:

yolanda mijn style
T.a.v. Retour

Freericksplaats 10 A
3054 GM
Rotterdam

U bent vrij om een distributeur te kiezen. 
 

 

BIJLAGE I: MODELFORMULIER VOOR HERROEPING

 

Dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen.
Als u dit wilt printen en meesturen met uw retourverzending, kopieer dan onderstaande tekst naar uw tekstverwerker (Word bijvoorbeeld), pas de gegevens aan en print deze uit. Stuur het formulier dan naar het adres wat op het formulier is vermeld.
Als u uw retourverzoek wilt emailen, klik dan op
deze link en vul de ontbrekende gegevens aan die tussen de vierkante haken ( [...] ) vermeld zijn.

 

Modelformulier voor herroeping

Aan: yolanda mijn style
t.a.v. Retouren

Freericksplaats 10 A
3054 GM
Rotterdam

 

Ik/Wij deel/delen u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten herroept/herroepen*:

- [Vul hier de productnummers en omschrijvingen in van de producten die u wilt retourneren, zoals vermeld op de factuur]

Ontvangen op [datum ontvangst van de producten].

Ordernummer: [ordernummer zoals vermeld op de factuur]

Naam: [uw naam]
Adres: [uw adres]

[U bent niet verplicht om de reden van retourzending te vermelden. Toch zouden wij het op prijs stellen als u dat wel doet om onze dienstverlening mogelijk te verbeteren.]

Handtekening:

[uw handtekening wanneer dit formulier op papier wordt ingediend]

* Doorhalen wat niet van toepassing is.

 

 

 

 

 

 

Webwinkelkeur klantbeoordelingen

WEBWINKELKEURWIDGET

© 2015 - 2023 Yolanda mijn style | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel